Helt mitt fel

Allt är lugnt, vi mår bra och solen skiner fortfarande!

Anledningen till vår radioskugga beror helt på vår stundande avslutningsmiddag. Det är ju inte vilken avslutningsmiddag som helst utan också den allra sista här ombord, på fina Gunnis!

Det är på stort allvar vi tar oss an förberedelserna och ska man gå efter våra långa planeringslistor skulle man kunna tro att vi förbereder nobelmiddagen. Eftersom elever från alla tre vakter ingår i vår lilla festkommitté är det ganska svårt att få till stunder då vi kan träffas, det är alltid någon som har vakt sover eller lektion. Så vi har möten lite sådär lagom informellt i en lejdare, på lilla torget, under backen och en gång även i tvättstugan. Att få till våra bloggar och skicka dem samtidigt som internet är med oss har strulat lite. Men eleverna sköter sig fint, det är alltså jag som är lite svajig tillsammans med vår uppkoppling.

På lördag stundar middagen och vi har ljusslingor, nomineringar, en fantastisk meny, glitter och uppträdanden. Vad kan gå fel? Inget! Det blir kul!

Vi har det bra!

Anne-Li Olsén, utbildningsledare