Boca Chica

Hej alla kära föräldrar och vänner därhemma!

Det är inte långt kvar tills ni får krama o pussa på oss igen men vi har ett sjöben kvar och två härliga dagar i Miami att se fram emot.

Idag efter uppställningen åkte jag, några elever, vår fantastiska dos Anne-li och vår vaktledare Josef till den jättemysiga stranden Boca Chica. Vi stannade där hela dagen, solade och badade även fast vi fick några riktigt bra regnskurar.

Vi satt med näsorna ner i telefonen nästan hela dagen också för vi ville så gärna vet vad som händer hemma, många av oss på båten pratar om att vi har missat mycket ny musik som har kommit upp på topplistan. Som ni kanske märker så är musik viktigt för oss.

Till lunch denna fina strand dag så tog det flesta av oss pommes som vi under varje hamn ätit stora mängder av!

Efter att vi solat och blivit bruna som pepparkakor så åkte vi en intressant buss resa hem med trötta elever, en stressad Anne-li och en väldigt störig man som försökte hjälpa oss med bussresan.

Men dagen avslutades bra, Anne-li kom fram och vi satte oss på en restaurang med internet och avslutade vår sista dag på Dominikanska på supermercado och köpte massa gott.

Hoppas ni alla mår bra där hemma, förstår att ni längtar efter oss eftersom det inte är långt kvar!

Kram Elvira Ek