Öckerö gymnasium

Väskbesvär

Min dag började i Göteborg hemma hos farmor och farfar, vaknade vid 04:00 och gjorde mig iordning för att åka till Ica maxi, det gick ganska snabbt ner till Kastrup. När vi skulle checka in väskorna så såg jag att min väska vägde 24,5 kg...

Men då så gjorde tanten som jobba där om vägningen, men höll upp väskan så den gick in på 17 kg, LOVE HER!!!

Planen till Azorerna gick tyvärr otroligt långsamt, kändes som man satt i en evighet och aldrig kom fram, det var skitvarmt också. Framme på Azorerna så hämtade vi väskorna, alla vagnar till väskor va låsta då man behövde mynt, men vi lyckades hitta två som satt ihop så vi tog de vagnarna och byggde ett torn med alla väskor. Sen så tog vi bussen till Gunilla och där fick vi mat vilket var väldigt nice efter en lång resa.

/Alicia

Publicerad:

Öckerö seglande gymnasieskola
Björnhuvudsvägen 45
475 31 Öckerö

Telefon: 031-97 62 00
e-post: kommun@ockero.se