Alumnföreningen

Nu finns det möjlighet att bli medlem i nystartade Öckerö seglande gymnasieskolas Alumnförening.

Alumn är en tidigare elev på en skola och nu vill vi skapa en förening som knyter samman alla de fantastiska elever som gått på Öckerö seglande. Och inte bara tidigare elever, föreningen står också öppen för befäl ombord och personal på skolan.

Som medlem i Alumnföreningen får du tillgång till ett nätverk av fd elever, men också en möjlighet att återknyta till din tid på Öckerö genom gemensamma träffar och aktiviteter. Vad som kan hända i Alumnföreningen bestämmer vi tillsammans. En sommarsegling på vår kära T/S Gunilla, kanske? Eller en nostalgisk afton när vi minns seglingar vi gjort tillsammans?

Föreningen bildades på skolan under våren 2023 på initiativ av nuvarande rektor Stefan Carmesund och en grupp lärare. Nu vill vi ha medlemmar till alumnföreningen så vi kan skapa det nätverk av tidigare elever som vi har saknat här på skolan.

Anmäl dig som medlem så hörs vi snart! Medlemsavgiften är 200 kr per kalenderår. Betalar du för 2023 så ingår medlemsavgift hela 2024!

Du anmäler dig via google formulär här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Läs här Pdf, 93.5 kB. om hur vi hanterar dina personuppgifter.

Välkommen som medlem till Öckerö seglande gymnasieskolas alumnförening!